Створення програмованих проєктів з анімацією

Завдання 1

Зобразити рух шкільного автобуса вулицями великого міста.

1. В онлайн-середовищі програмування Scratch вибрати тло "Colorful City".
2.Oсновне тло сцени можна дублювати, обравши відповідну вказівку в контекстному меню ескізу зображення тла.
3. А тоді в графічному редакторі Скретч змінити вигляд вулиці обернувши її справа-наліво/
4. Додай відповідного спрайта на сцену, зменши до потрібного розміру та склади алгоритм, як на рисунку.
5. Aлгоритм зміни зображення тла сцени створюватиме враження, що автобус їде вулицею. Причому команда Чекати забезпечує швидкість «руху» автобуса в анімації.
6. Запусти алгоритм на виконання. Продемонструй свою анімацію комусь у класі.

Завдання 2

Створи алгоритм, за яким тваринка бігтиме вздовж сцени, відбиваючись від її краю.

1. Відкрий онлайн-середовище програмування Scratch.
2. Додай на сцену спрайт - тваринку, у якої є декілька образів, що імітують рух на власний вибір. Зміни фон на той, у якому може проживати обрана тваринка
3. Склади алгоритм руху та зміни вигляд спрайта.
4. Запусти алгоритм на виконання. Продемонструй свою анімацію комусь у класі.