Завдання 1. Уважно прочитайте теоретичний матеріал, поданий в презентації.
Завдання 2. Практична робота
Вправа 1. Квадрати значень
Завдання: Створіть проєкт Квадрати значень, у якому елементи табличної величини a
, яка містить 10 цілих чисел, змінюються їх квадратами.
- Відкрийте середовище програмування.
- Створіть новий файл програми мовою програмування Python з іменем Квадрати значень у папці:
E:\9-А(Б або В) клас\Власне прізвище\Урок 36\
- У вікні редактора коду введіть команди.
- Запустіть проєкт на виконання. Введіть значення елементів списку для тестового прикладу – числа від 1 до 10 у вікні виконання проєкту після вказівки Введіть елемент списку.
- Перевірте, чи відповідають отримані результати умові завдання. Якщо є помилки, виправте їх.
- Завершіть роботу з проєктом та середовищем програмування, зберігши всі зміни.
Вправа 2. Результати тренувань
Завдання: На тренуванні у стрибках у висоту тренер усі дані, які менші, ніж особистий рекорд вихованця чи вихованки, обнуляє. Виведіть список можливих результатів, якщо спортсмен або спортсменка має особистий рекорд у стрибках у висоту a
см.
Зауважте, що рекорд у юнацьких змаганнях з результатом 194 см установила в 2018 р. бронзова призерка Олімпійських ігор 2020 Ярослава Могучіх.
Спортсмен або спортсменка робить 10 спроб, формуючи список результатів (дані отримуються випадковим чином з деякого діапазону).
Створіть проєкт Результати тренувань, у якому елементи списку list
, які менші від заданого значення, будуть замінюватись нулями.
- Відкрийте середовище програмування.
- Створіть новий файл програми мовою програмування Python з іменем Результати тренувань у папці:
E:\9-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 36\
- У вікні редактора коду введіть команди.
- Поміркуйте, чому у 8-му рядку програми саме так задано діапазон даних для формування списку. Чи можна задати по-іншому цей діапазон і як саме?
- Поясніть, які результати могли би бути в початковому списку висоти стрибків, якщо після запуску програми на виконання отримали:
Введіть значення особистого рекорду: 150[0, 0, 177, 150, 169, 154, 180, 0, 151, 155]
- Завершіть роботу з проєктом та середовищем програмування, зберігши всі зміни.